Pages

Tuesday, January 19, 2010

baby Siti Hajar Awatif

baby..Siti Hajar Awatif









Baby bersama kakak dan abangnya




Assalamualaikum...
Petang tadi balik dari Putrajaya aku berkesempatan singgah kerumah adik happyirfa..dapat la
aku melihat putrinya yang baru berusia 2 minggu..
aku pun tak dapat lama..tak sempat pun nak berbual panjang...sebab aku kena pi klinik pula untuk cek tekanan darah..umor dah bertambah ni..macamtu la..penyakit pun mula nak menjengah...tapi..semua tu ujian tuhan kan..
Berbalik pada cerita dik irfa..berkali kali dia sms aku..tanya..bolih ke dia urus diri dan anak2 katanya...sebab sebelum ni 2 lagi anaknya dia berpantang di kampong..tapi, kali ni anak dah sekolah..jadi dia kena la menjalani tempoh berpantang dirumah sendiri...kesian juga aku tengok..tapi nak buat camana aku ni tak tau memandu,untuk melihat dia lebih kerap..(malu jugak nak mengaku tak bolih memandu dizaman cyber ni..walau pun dah ada lesen..)
tapi, tadi masa aku singgah rumah dia..aku tengok dia sihat je..alhamdulillah..dan insyaallah aku rasa dia bolih menjalani tempoh berpantang sendiri...sebab mak dia dah pun balik ke kelantan malam tadi..
Pada dik irfa..irfa pasti bolih..jaga kesihatan..jaga diri..jaga anak2 dengan baik..Insyaallah..











18 comments:

  1. alhamdulillah..dah besar dah baby tu kan? begitulah..lumrah alam..yg kecik semakin besar dan yang muda semakin matang macam kita hehehee...
    skarang ni tak macam zaman mak mak kita dulu..pantang betol2 .. itu tak boleh ini tak boleh.. skarng zaman cyber, macam2 ubat ada dijual.. nak dgn tidak je...

    ReplyDelete
  2. Salam SMM..

    betul tu.orang sekarang pantang tak macam orang dulu2..cuma irfa ni dah 2 anak dijaga dek mak dia..pantang ikut betul..tu yang agaknya rasa kurang yakin nak dok mah sendiri dalam pantang.

    ReplyDelete
  3. Hello Erna, thats a real cute baby girl you have.
    She's beautiful.
    You stay young and keep well, best regards, Lee.

    ReplyDelete
  4. irfa dah branak?? wah...ketinggalan tul acik...huhu..
    akak pi putrajaya wat per kakk..? tk habaq pung.

    ReplyDelete
  5. kak erna, bule ke bg no phone irfa or bg direction ke umah dia

    ReplyDelete
  6. Uncle Lee..

    Thanks....Happyirfa's baby..not mine..

    ReplyDelete
  7. acik..

    memang acik dah ketinggalan..dah nak berlari anak irfa..he he..

    ReplyDelete
  8. Lin..

    bagi alamat email..nanti akak bagi no.phone dan alamat dia sekali..

    ReplyDelete
  9. acik..

    lupo lak..akak kalau poi ke putraya tu..ke kementerian pertanian dan industri asas tani la..dah situ hq e kan..ado hal kono la poi..jauh tak ngan opis acik tu..kalau tak jauh..nanti bilo poi laie..akak bagi tau acik..ok...

    ReplyDelete
  10. comelll......rasa nak cubit ke pp baby tu...hehe....

    ReplyDelete
  11. salam azz..

    akak dah dapek cubit dah..tapi cubit2 sayang tau..he he

    ReplyDelete
  12. Salam Kak...comeinya baby irfa...alhamdulillah anak & mak sihat...dah berapa hari dah kak?

    ReplyDelete
  13. salam anie..
    alhamdulillah..sehat keduanya..arini 21.1.10..genap la 12 hari..bersalinya 9hb ari tu..memang comel anie..kecik je..geram tengok..

    ReplyDelete
  14. salam erna..aduhai syoknya dapat baby..best betul..nak tunggu cuculah pulak..

    ReplyDelete
  15. kak ina kl..

    saya nak tunggu cucu.tapi tak de bayang lagi,menantu pun belum...nasib ada cucu saudara..he he

    ReplyDelete
  16. tahniah buat happyirfa :), sedap nama anaknyer

    ReplyDelete
  17. eh! ceritakosong plaks. kak, saya ler tadi tu, salah login :), hahaha

    ReplyDelete
  18. mak su
    ape2 la mak su sesekali silap kan...he he

    ReplyDelete